louistomlinson

Alla inlägg under maj 2013

Av louistomlinson - 16 maj 2013 15:54

Hallu hallu!
På förra inlägget så skrev jag att designen var på gång men den blev klar mycket tidigare än va jag hade trott så nu kommer det komma mera "Nyheter" om 1D istället för bloggens design :S
PS: på den förra inlägget hade jag säkert grammatik och stav fel mem det är för jag "bloggar" från mobilen så.... :) tror att jag kommer lägga ut en till inlägg under dagen ;) Med bild ofc!

Av louistomlinson - 15 maj 2013 19:52

Hej hej!
Som rubriken lyder så är designen i gång, tack vore en av mina bästa kompisar! Är lite nyfiken på hur den ser ut när den är klar och hur bloggen kommer att se ut! Men är säker på att det kommer se hyfsat bra ut :) Imorgon är det "Big announcement" är ganska taggad på vad den stora nyheten är! Niall twitta något typ: bara riktiga directioners kommer förstå. Eller något i den stilen :S Kommer lägga ut en länk som typ räknar ner timmar, minuter och sekunder tills "The Big Aannouncement" inträffar/kommer ut.
Länken är: http://www.onebigannouncement.com/
På gårdagens inlägg sa/skrev jag att jag skulle lägga ut en annan inlägg med bild, vilket jag inte gjorde så här kommer några Larry Stylinson bilder ?? Är det bara jag eller ser sista bilden lite photoshoppad ut? :)

Av louistomlinson - 14 maj 2013 15:28

Heey heey!
Idag hade min skola halvdag, eller min "årskurs" hade det så vi skulle ha fått sluta efter lunchen men vi fick tyvärr ha en till lektion. Men det var en ganska kul lektion trots allt :) Som sagt försöker att blogga mera nu förtiden :D Jag tror att jag kommer ändra designen (stava) om några dagar ifall min kompis kan hjälpa mig :D Kommer göra en annan inlägg senare på dagen och ladda upp en bild.

PS: bloggar från mobilen nu :)

Av louistomlinson - 14 maj 2013 00:22

Haloo bloggen!

Som man kanske "märker" så har jag gjort om bloggen HEEELT! 

Lite fixa o trixa finns det kvar men det får räcka föör idag. Men iaf så har det vart en bra dag idag, Tror att One Direction har tagit en "paus" från "touring" stava... 

Men nu när det snart är sommlarlov så är det inte så jätte många läxor kvar, så kommer förmodligen att vara MYCKET mera aktiv i bloggen.


PS: (För alla som har Twitter) Liam hade Follow Spree idag.   


Presentation


Halloj allesammans!
Jag är en tjej som ÄLSKAR One Direction, som tusentals andra tjejer. Men jag är en det så kallas en "Louis girl" De flesta inläggen kommer att handla om One Direction mest om louis da, men vet inte än ;)Kommer att försöka komma igång

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards